HVORFOR PROXIS ER MER BÆREKRAFTIG
FLEKSIBEL REPARASJONSSERVICE
Nødvendige reparasjoner inkl. Transportskader (f.eks. forårsaket av flyselskap) utføres uten spørsmål - unntaket er kosmetiske skader eller skader som har oppstått grunnet feil bruk, som du kan lese etterfølgende*
Nøye gjennomgang
Vi kommer til å se over hele din koffert når du leverer den inn for reparasjon eller service, rengjør kofferten og bytter nye til hjul om nødvendig, slik at din Proxis ruller like bra som når du kjøpte den.
ETTERLATER MINIMAL MILJØPÅVIRKNING
Om din koffert ikke kan reparareres (*) kommer vi til å erstatte og resirkulere din oprinnelige koffert. Slik sikrer vi at sporene som produktet etterlater seg er minimale. Vi beholder reservedelene til hovedkomponentene. De få av koffertens deler som ennå ikke kan resirkuleres vil taes hånd om på en korrekt måte intill vi har funnet en holdbar løsning for også disse delene.
RESIRKULER ELLER GJENBRUK & BLI BELØNNET
Etter resirkulering eller gjenbruk av din brukte Proxis-koffert, vil du motta en kupong med 10% rabatt som takk for din lojalitet. Kupongen er gyldig i inntil 12 måneder og kan løses inn på ditt neste Samsonite-kjøp.
YTTERLIGERE 10 ÅR MED EKSTRA RESIRKULERING ELLER GJENBRUKSTJENESTE
Vår ekstra resirkulerings- eller gjenbrukstjeneste er gyldig i ytterligere 10 år i tillegg til den gyldige garantiperioden. Du vil dermed kunne dra nytte av dette tjenestekonseptet mellom 5 og 20 år etter kjøpet.
(*) Vår service tjeneste dekker ikke skader forårsaket av feil bruk, normal slitasje, kosmetiske skader som riper, bulker, flekker, fargeendringer eller andre ikke-funksjonelle endringer i produktets utseende.
Elektronikk og elektroniske komponenter og kontakter, kabler, adaptere og batterier dekkes kun av den juridiske eller lovpålagte garantien som kan variere fra land til land.